Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine www.nayllacosmetic. si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

  1. Izbira izdelkov: Potrošnik na spletni strani izbere želene izdelke in jih doda v košarico.
  2. Pregled košarice: Potrošnik pregleda vsebino košarice, lahko spremeni količino izdelkov ali odstrani izdelke.
  3. Vnos podatkov: Potrošnik vnese osebne podatke, naslov za dostavo in izbere način plačila.
  4. Pregled in potrditev naročila: Potrošnik pregleda vse vnesene podatke in potrdi naročilo.
  5. Zaključek nakupa: Po potrditvi naročila prejme potrošnik na svoj e-poštni naslov potrditev o sklenjeni pogodbi.

Opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Potrošnik lahko pred oddajo naročila preveri in popravi napake na naslednje načine:

  1. Pregled košarice: Potrošnik lahko v košarici preveri vsebino naročila in po potrebi spremeni količino ali odstrani izdelke.
  2. Urejanje osebnih podatkov: Pred zaključkom nakupa lahko potrošnik popravi vnesene osebne podatke in naslov za dostavo.
  3. Pregled naročila: Pred oddajo naročila se prikaže povzetek naročila, kjer lahko potrošnik preveri vse podatke in jih po potrebi popravi.

PONUDNIK

Spletno prodajo www.nayllacosmetics.si izvaja podjetje NAYLLA COSMETICS, SPLETNA PRODAJA, D.O.O., Stražišče 101, 2390 Ravne na Koroskem, e-mail: info@nayllacosmetic.si.

Podjetje je bilo registrirano dne 11.9.2024, kot družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.). Družba je zavezana za plačilo DDV (ID št. za DDV: SI98358260 ).

Podjetje Naylla COSMETICS d.o.o., posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

CENE IN DDV

Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene. Cene so v evrih (EUR)  in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost – DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.

Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave. Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi.

Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi na email naslov v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma ali do razprodaje zalog. Popusti in druge akcije se ne seštevajo.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo ob prevzetju – Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi – plačali z gotovino.
  • Plačilo s kreditno-plačilnimi karticami MasterCard, Visa in Visa Electron. Sprejemamo tudi debetne kartice sistema MasterCard – Plačila potekajo preko sistema STRIPE (kartični sistem). Ob nakupu ne boste preusmerjeni na drugo stran.
  • Plačilo preko plačilnega sistema Paypal.

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo.

Dobavni rok vsakega naročila prične teči naslednji delovni dan ob 9.00 uri.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je dostavna služba GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke blaga so zavarovane za primer poškodbe ali izgube pošiljke.

NAČIN DOSTAVE IN ROK DOBAVE

Blago pošiljamo preko podjetja GLS Slovenija. Vse izdelke, ki so na zalogi, odpremimo v 1-4delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Če blaga nimamo na zalogi in bo rok dobave trajal več kot 4 dni, kupca o tem obvestimo preko e-maila ali telefonske številke. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

STROŠKI POŠILJANJA

Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.

Cena dostave v vse kraje znotraj Republike Slovenije znaša  3,90 €, razen v primerih, kadar skupen znesek naročila presega znesek za brezplačno poštnino, ki je naveden na podstrani zaključnega koraka za izvedbo plačila, pri čemer je v takih primerih poštnina posledično brezplačna. Pri plačilu po povzetju provizija znaša dodaten 1,00€.

ČAS DOSTAVE

Artikli imajo dobavni rok od 1 do 5 delovnih dni. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku, vas bomo predhodno obvestili, največkrat pa so dostavljeni že v 1-2 dneh.

Sprejeta naročila v trgovini www.nayllacosmetic.si se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 2 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@naylla.com

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Zakonsko jamstvo za skladnost blaga

Blago, ki ga prodajamo, mora biti skladno s prodajno pogodbo. Skladnost se zagotavlja na naslednji način:

  • Blago mora ustrezati opisu, vrsti, količini in kakovosti ter imeti funkcionalnost, združljivost in druge lastnosti, kot je določeno v prodajni pogodbi.
  • Blago mora biti primerno za poseben namen, ki ga je potrošnik sporočil prodajalcu, in prodajalec se je s tem strinjal.
  • Blago mora biti dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje.
  • Blago mora ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, in biti take kakovosti, kot je običajno za blago iste vrste.

V primeru neskladnosti ima potrošnik pravico do brezplačnega popravila, zamenjave, znižanja kupnine ali vračila kupnine v dveh letih od dobave blaga.

Postopek uveljavljanja pravic

V primeru neskladnosti mora potrošnik najprej zahtevati brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava). Če to ni mogoče v razumnih rokih, lahko potrošnik zahteva znižanje kupnine ali vračilo kupnine.

Odgovornost kupca za zmanjšanje vrednosti

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, ki ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

ODSTOP OD NAROČILA

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe brez navedenega razloga (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo, lahko tudi s predhodnim pisnim obvestilom.

Prejeto blago mora kupec vrniti nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini, v original embalaži in z vsemi sestavnimi deli. Izdelek mora biti v pošiljki zapakiran tako, da je zaščiten pred udarci in kakršnemkoli oviram pri transportu.

Vračilo vplačil bo izvedeno najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nedotaknjen, nepoškodovan in v originalni embalaži z vsemi sestavnimi deli.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, ki ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

OBDELAVA NAROČILA

Trgovina www.nayllacosmetics.si bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil, pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila na naš TRR, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev.

HRANJENJE NAROČILA

Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov.

Če kupec prevzeto blago vrne, mu kupnino vrnemo najkasneje v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega blaga. Po želji vam blago lahko zamenjamo za drugega.

Blago lahko vrnete po pošti na naslov:NAYLLA COSMETICS, SPLETNA PRODAJA, D.O.O.

STRAZISCE 101

2390 Ravne na Koroskem

Stroške pošiljanja krijete vi. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabljeni bodo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Če teh informacij ne želite prejemati, nas o tem obvestite po elektronski pošti na naslov: info@naylla.com

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Z uporabo naše spletne strani se hkrati tudi strinjate z uporabo informacij na način in v zgoraj opisanih primerih.

Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

VARNOST

Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Slovenj Gradcu.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje NAYLLA COSMETICS d.o.o. obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

Podjetje NAYLLA COSMETICS d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platforma je dosegljiva na povezavi: http://ec.europa.eu/odr 

V podjetju NAYLLA COSMETICS d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V najkrajšem možnem času bomo potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

DRUGI POGOJI

Podjetje NAYLLA COSMETICS d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Pridržujemo si pravico tudi do vsebinskih in drugih sprememb.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Izdelke v spletni trgovini www.nayllacosmetics.si se uporablja za kozmetično uporabo ali za izdelovanje končnih kozmetičnih proizvodov. Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca. Podjetje prav tako ne daje nobenih zdravstvenih zagotovil glede učinka ponujenih izdelkov. Izdelki niso namenjeni zdravljenju ali lajšanju kakršnihkoli bolezni ali drugih zdravstvenih težav.

OPOZORILA

S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

PODJETJE:NAYLLA COSMETICS, spletna prodaja, d.o.o.

Skrajšana firma: NAYLLA COSMETICS d.o.o.

Poslovni naslov: STRAZISCE 101

Družba je vpisana v sodni register dne: 

Datum ustanovitve:  

Dejavnost po SKD: G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

Identintifikacijska številka za DDV: SI

Matična številka: 

Transakcijski račun, ki je odprt pri OTP: IBAN SI56 

KONTAKTNI PODATKI

E-mail: info@nayllacosmetics.si

Telefon: 00386 70 866 020

Spletna stran: www.nayllacosmetics.si

Ti splošni pogoji družbe NAYLLA COSMETICS d.o.o. so veljavni od dne  do njihovega preklica oz. do sprejema novih splošnih prodajnih pogojev poslovanja družbe NAYLLA cosmetics d.o.o.

Želiš prva izvedeti vse novosti?

Prijavi se na naše novičke in ne zamudi ničesar več.